Äntligen fredag...

Har längtat.... efter helgen å snart jag där :) Ska hämta älsklingarna tidigare idag så nu är det nedräkning...5 timmar kvar... Blir en lugn helg med middag å myyyys.... mormor å morfar kommer i kväll och på barnens begäran blir det tacos till middag, som det brukar vara varje fredag :D


Är såå himla trött.... så i helgen blir det tidiga kvällar så jag vaknar utvilad på måndag. Vet inte varför jag är så trött??? Kan det ha nåt med vädret att göra?? Längtar verkligen efter sol å värme nu.... Kanske ska kolla upp nån sista minuten... nä just ja, det innebär ju att jag måste ha pengar åå tid över... nåt som jag inte har... Men till sommaren ååå längtar....

NU - svara på alla mail
SEN - hotellfrulle... ska lyxa till med rostat bröd idag :)
SENARE - work work work
EM - hämta älsklingarna å handla fredagsmys
IKVÄLL - ryggläge i soffan och fjärrkontroll i handen

Later!




Kommentarer
Postat av: Elaine

Jag sitter o "kämpar" här på jobbet.. måste få undan vissa högar som byggts upp här. Men mår tjyven fortfarande känner jag. Borde stannat hemma egentligen.. =/
T har åkt nu så jag är singel tills imorgon e.m.
Blir nog bara prom med hundarna ikväll.. :)
Pössen

2008-04-11 @ 09:41:19
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: ulrica

Duu... kom till mig i kväll då :) JAA, bra idé Ulla

2008-04-11 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0