Att dela med sig..

Idag är en bra dag... Det är de små sakerna i livet som gör mig glad... solen, en doft, ett minne, ett förtroende... Fick en fråga imorse, en STOR fråga.... min vän frågade om jag ville vara med på hennes förlossning i fall hennes man inte skulle vara hemma när allt sätter igång (han ska till Estland) Åååå vad glad jag blev och svaret blev självklart JAAA. Vilket förtroende! Jag ska göra mitt absolut bästa för henne ifall det skulle bli så att jag får vara med.... hon vill dela det största i sitt liv med mig.  Det känns stort!

Jag vill ju inte vara sämre... jag är på ett strålande humör idag... känner mig nöjd och glad... åå alla vet ju att delad glädje är dubbel glädje, så jag delar med mig till alla som vill vara med...

NU - jobba
SEN - hotellfrulle :D
SENARE - kundmöte med Sund Birsta
EFTER JOBBET - cykeltur med barnen
IKVÄLL - Sex in the city... alltså på TV:n ;)

Hmmm... känns bra helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Elaine

Socker.. det är Sex AND the city.. hihi ;)

Puss puss påre

2008-04-23 @ 10:07:14
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Jooomen jag veeet.... ville ju bara skoja till det lite jue ;P.. hehe...

2008-04-23 @ 11:45:33
Postat av: Karin

Kikar in en sväng. Hittade hit via Lindseys blogg:-)
Gud vad spännande att ev få vara med på din väninnas förlossning. Shiiiit;-) Nästan så att du hoppas att gubben är i Estlkand då va? ha ha
Hoppas du får en mysig kväll!

2008-04-23 @ 19:20:59
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Karin..haha... jaaa för min egen skull så hoppas jag att han är borta när det händer. Men för hennes skull så önskar jag att han är hemma :)

2008-04-24 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0