Bilder...

Jaha så var det en ny vecka.... med nya utmaningar :) Mina bejbis kommer idag.... jippie.... det får mig att må bra. Ska jobba hårt idag så dagen går fort å jag får gå hem å busa järnet med dem :) Idag är en busy dag, många möten med potensiella kunder. Så dagen går nog fort hur jag än gör :)

Har som en fundering...  jag har ju pratat om sms, nu har jag en fundering om chat och bilder. Nu när jag har varit ensam hemma på kvällarna så har "det hänt" att jag suttit framför datorn en del :) Det har blivit en hel del surfning och som lite chatt med diverse människor. Trevligt :) När man chattat en stund så kommer frågan: Har du nån bild på dig själv?? Öööö, klart jag har.... Har du? Blir ju följdfrågan....Då kommer den.... "dickbilden".... What´s up with that???? Jag menar, är det så man gör nu förtiden... jag har ju inte varit med på ett tag så jag vet ju inte. Är bilder det nya sättet att "visa"att jag är intresserad??? Då vill inte jag vara med....Kan någon vara så snäll och förklara för mig varför man känner sig manad att skicka bilder på sina ädlare delar.....jag vill ju inte veta hur "den" ser ut innan jag träffa personen i fråga..... Jag säger som Sverker, ska det vara på det här viset???... 

Är det någon som har några svar till mig???

NU - hotellfrulle :)
SEN - möte
SENARE - mer möten
IKVÄLL - busa med barnen :D.... myyyys

Seee yah laaater!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Isch å fy å blä...
kapa kompis.. inget o hänga i julgran om man säger så.. hihi

Men vart varu igår hela dan då..? svarade inte på mina sms.. eller imorse..? Jag har ingen röst för dagen.. den var borta igårmorse när jag vaknade. Vet inte var jag tappat den...

2008-04-07 @ 10:42:33
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Laane... jag vet hur blää som helst (är blockad om man säger så)... jag skrev ju till dig på msn igår men du vägrade ju svara :( Hörs sen... ring när du far hem på lunch..

2008-04-07 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0