Daytime TV...

Jag har nu gjort något jag inte gjort på åratal... Jag säger bara TV på dagtid!! Vem har egentligen tid med det? Idag har jag det :) Ååå vad mycket skit som visas....meeen... idag på Oprah var allas vår JT med, eller MIN JT ;P.... Han ser inte mycket ut för världen men, DAMN... that man can move :) å sjunga kan han oxå...åsså verkar han vara så vanlig, the guy next door, liksom.... önsketänkande från min sida, min granne är en tjej....

I somras på Globen... satt jag å min syster på dom bästa platserna å såg killen med stort K dansa å sjunga. Alltså Justin, om ni inte förstod det :) Åå han kan verkligen sjunga + att han spelade typ på alla instrumenten som fanns på scenen. Jag är imponerad. Sen måste jag säga det igen, DAMN he can move..... Sjukt bra koncert. Det coolt med folk som lever sin dröm å som hela tiden utmanar sig själv att lära sig nya saker.... jaaa ni kanske anar att jag är liiite smått förälskad i Mr Justin Timberlake....

Någon som skulle vilja gå på dansskola.... å ha Justin som lärare?? Mee too ;)

Har sett en annan sak på TV oxå.... Leona Lewis med låten "Better in time" ..... bra låt.... känner mig träffad av texten... så är det väl... allt blir bättre med tiden :)

Klicka på länken så får ni höra...

http://www.youtube.com/watch?v=VrNoDUblAtE

See yah!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Meee looove him 2........ ;D

2008-04-02 @ 16:31:00
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

He´s like my dreamguy.... ;p

2008-04-02 @ 16:48:43
Postat av: linda

Jag saknade dig igår på aerobicsen :) Kraaam

2008-04-03 @ 09:46:33
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0