En tanke...

Kan det vara så... att musiken vi lyssnar på påverkar våra liv??? De låtar jag lyssnar på och som påverkar min sinnestämning, påverkar ju oxå det liv jag lever.... Snacka om musikens makt....

Så från och med nu... är det slut lyssnat på sorgliga låtar! Nu är det bara sexiga, sköna låtar med mycket beat som kommer ur mina högtalare :) Så vill ju jag vara ju, en sexig tjej med mycket känsla....Från och med nu är det mycket dans som gäller hemma hos mig... Som en finurlig tjej skrev... jag uttrycker vågrätt vad jag vill göra lodrätt ;).... nån som vill med å dansa i helgen.???.. jag menar realy shake that boty???

Tror ni min nya stil kommer att passa mig??

Kommentarer
Postat av: emilie

helt rätt asså! musiken påverkar men asmkt. asså, haha. När jag lyssnar på deppig musik, så blir man deppig, nej tack, man ska lyssna på hiphop låtar med lite sexy dunkadunka ;p haha,

2008-04-03 @ 18:38:07
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0