Förändring...

Som ni kanske märk ser det annorlunda ut här... ett nytt utseende, en ny layout. Det var väl som dags :) Världens bästa Elaine har hjälpt mig. Tack, du är bäst! Själv är jag helt novis, har bara en massa ideér... som hon så snällt provar å jag ångrar mig å kommer på nått nytt... hihi... snacka om tålamod..

Jaa det där jobbet som har omnämnts i ett tidigare inlägg.... Ansökningstiden har gått ut och jag sökte inte ens... hmmm... var som inte redo för den sortens förändring just nu... det går säkert fler tåg och jag är ju nöjd med det jobb jag har och trivs hur bra som helst... så det kändes som rätt beslut att ta...

Mina älsklingar ligger i min säng och sover just nu... det är en stor förändring mot för förra veckan. Jag tror att de får ligga kvar hela natten :) Härlig när de är här, då mår jag bra...

God natt allihopa...


Kommentarer
Postat av: Elaine

Men darling.. tätare uppdateringar tack hihi :)

2008-04-23 @ 08:34:44
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0