Friday...

Såååå skööönt... tycker att jag är värd att gå hem en timme tidigare idag, så nu är det bara en halvtime kvar :) Pappsen kommer hem till mig direkt efter jobbet å hjälper mig med iväg forsling av några garderober som jag inte vill ha kvar.... bästa pappsen... Barnens rum blir dubbelt så stort utan dom där garderoberna, skönt för dem :)

Sen blir det till att snabba på... piffning inför kvällen å sen rullar fiin flickorna... trevligt :) Det blir mat åsså lite vin. Håller det vackra vädret i sig kanske vi kan hålla till på min härliga uteveranda en stund innan solen går ner *funderar* ... Hur som helst ser fram emot en härlig kväll med trevligt sällskap ;p Det är välkommet!

NU - lägga i sista växeln på jobbet
SEN - skynda hem
IKVÄLL - paarty ;)

So that´s all for now..... laaater....

Kommentarer
Postat av: veronika

Tack för en supertrevlig kväll gumman!! måste vi göra om snart;))*kram*

2008-04-19 @ 10:01:57
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Sophie

Hej vännen! :) Såg korten hos V, såg ut som ni hade skoj igår... Ses snart då! *KRAMAR OM*

2008-04-19 @ 12:18:18
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Tack själv Veronika, det gör vi defenitivt om snart!!! :D Med grillning då kanske, får vi själva bestämma när maten ska vara klar ;P

Sophie.. saknade dig igår.. nästa gång :)

*kramar om fiiin flikkorna*

2008-04-19 @ 12:23:49
URL: http://www.ulricastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0