Hejsan kvällen...

Har gjort allt som jag skulle idag... åå nu sitter jag här vid datorn igen. Fattar inte att jag tillbringar tid framför datorn en fredagskväll :/.... Nåväl det är väl bara gilla läget, barnen har somnat å då blir man som solo... Vi har myst å mormor och morfar har varit här och ätit middag med oss. Jag har nog världens bästa föräldrar, de ställer upp i vått och torrt... love you :)

Nu ska jag ta å krypa upp i soffan... själv.... ingen att ligga sked med... Fast jag är å andra sidan herre över fjärrkontrollen :D De ni, det är STORT ;p.... Så till alla söta vänner där ute... ta hand om varandra och gör inget som jag inte skulle göra....

NU - myys i soffan med zappning som aldrig förr ;
SEN - vakna i soffan med nackspärrr ???
SENARE - massage någon??

Kommentarer
Postat av: veronika

skaru med mig o pumpa imorrn då;)*kramis*

2008-04-12 @ 09:11:43
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Sophie

Guuud vad du tjatar om att ligga sked.... ;P Nån som behöver en kram tro??? Sötnos!!

Saknade dig igår på JAMEN!!!!

2008-04-12 @ 10:41:19
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Veronica... skulle gärna pumpa med dig imorgon... meeen barnen är hos mig å lillfröken har dans precis då. En annan gång :) *kramis*

Sophie... har inte tänkt på att jag "tjatat" om det :) meen den där kramen, den skulle behövas ;p
Hade gärnat JAMMAT med dig igår, det vet du...

2008-04-12 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0