Helg...

Jomen då var det äntligen lördag... är som sugen på att gå ut ikväll, meeeen min näsa vill inte riktigt följa med. Snorar å är inte alls särskilt snygg för tillfället.... får se om det går till sig tills ikväll. Vill ju inte stå på dansgolvet med en 11 under näsan... vill ju vara HET ;)

Dagen har hitills varit lugn... legat i sängen tills klockan var 10, hur skönt som helst... sen har det inhandlats mat på ICA inför veckan. Mina älsklingar kommer ju till mig på måndag :D Ser nu framemot en eventuell promenad i det.... hrmm... vackra vädret??... Vad hände egentligen?? Solen som bara försvann...

Mitt bästa tidsfördriv just nu.... You Tube... har hittat en gamal favvis tjej som jag nääästan glömt bort. Miss Kylie Minouge, sexig som få.... Har massa sköna minnen till alla hennes grymt bra låtar.... så nu har jag dammat av skivorna.... å hon rullar stereon å jag dansar :) Najs...

Känner att... det kanske skulle vara skönt att se film å bara ligga i soffan oxå... hmm... vilka ytterligheter...

NU - vila till mig
SEN - ev promenad
SENARE - uppstyrnig för utekväll??
IKVÄLL - shake that boty??

Får se vart vi ses då...

Kommentarer
Postat av: Miss S

Jamen, blire fest eller??? ;P

2008-04-05 @ 16:51:44
URL: http://www.sofiataberg.com
Postat av: Ulrica

Fia... jippie... Har du nåt på G eller? ;P

2008-04-05 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0