Huvudvärk kan komma plötsligt...

Igår var allt hur bra som helst... jag åt bra mat, tränade...åå det var ju hur kul som helst, kändes som värsta discokvällen.. hade ju gott sällskap förståss :) Kommer hem träffar snickaren som säger att det ordnar sig med köket (jippie)..äter sedan på rekomendation kesella med funlight, smakar inte riiiiktigt som yougurt, som ut lovades, men nästan :)

Intar ryggläge i soffan, beväpnad med fjärrkontrollen, ser fram emot en skön kväll och eventuellt en insomning på soffan....Telefonen ringer å jag vill verkligen iiiinte svara men gör det ändå. Å då börjar det susa i huvudet för att sen smälla till, det känns som en blodåder gått sönder... Jag tänkte nu har jag fått hjärnblödning eller nått, men så var ej fallet. Jag hade fått ett stressrelaterat migränanfall... Vaddå stress?? Dan hade ju varit hur bra som helst?? Jag fattade ingenting, meeen tydligen så är kroppen smart åå sånna här grejer kommer när man börjat varva ner i stället för när man är mitt upp i all stress...hmmm... så jag har en smart kropp :)

Jomen så att nu är jag hemma idag, ska in en sväng på jobbet vid 11-tiden, men sen blire hem å lägga sig i sängen å vila till sig. Ikväll ska jag äta middag med barnen och exet... vi ska prata igenom en del grejer, känns så där just nu..... men kommer säkert att kännas supebra när det väl är gjort :)

Appropå på hetingarna från igår... så får jag inte till länkningen. Finns det någon händig som vill hjälpa mig?

NU- klä på mig å piffa till mig
SEN- jobbet en stund
SENARE- avpiffa mig själv, å inta sängläge
EM- ??
IKVÄLL- vilken dag är det? kanske något bra på TV:n

Så va re just nu då... later..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha.. Jamen visst vare ganska så gott då??? :)

2008-04-02 @ 16:30:38
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Joo.. det var gott. Tänkte pröva med kanel å äppelbitar i ikväll. Kanske blir som äppelpaj med vaniljsås då ;)

2008-04-02 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0