I´m feeling pretty happy...

Så var det tisdag... vaknade i morse kl 06:00 och var pigg :) Upp ur sängen och kokade gröt...satt i lugn och ro och åt min gröt med blåbär å minimjölk, samtidigt som jag läste en bok. Hur skönt var inte det?? Tror att min energi och bra humör beror på att jag danstränade igår... finns inget bättre :) Nu är planen så att varannan vecka är det dansträning för hela slanten.... Behöver de lyckoendorfiner som figörs i kroppen :) ...jag dansade hela vägen hem från gymmet igår...

Det är skönt att känna lugn... i både kropp och själ, så är det idag :) Varför?? En hemlis ;)

NU - kundmöte med Travelmanagern för Försäkringskassan
SEN - alltid hotellfrulle :D
SENARE - telefonprat
IKVÄLL - promenad eller dans... hmmm..

Japp... kommer en eventuell uppdatering senare :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad att du har en fantastik dag min vän. Själv är jag mer uttråkad av dagarna på jobbet, har lite svårt att hitta motivationen nu :)

Bamsekramar
Annie

2008-04-29 @ 12:34:18
Postat av: Pia

När jag tittar runt på allas bloggar idag så verkar vi må bra! Så värda vi är det!! Förutom lilla miss E som är sjuk. Dit får vi skicka en bunt energi. Hoppas din dag slutar lika bra som den började.. din lilla hemlighetsmakerska. Kram

2008-04-29 @ 13:00:46
URL: http://penntrollsord.blogspot.com
Postat av: Karin

Me! hemlisar- får man ha det?! Nu blir man ju nyfis....Är ju här och tjuvkikar varje dag så snart kanske jag vet vad det är?
Hoppas du får en härlig kväll.

2008-04-29 @ 16:10:22
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Go flikkor :)

2008-04-30 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0