Ibland...

... händer det saker som verkligen skakar om ens värld....
Det kan vara både positiva och negativa saker... jag menar när du är riktigt förälskad så skakar ju den personen om din värld, man blir knäsvag helt enkelt..... Sen kan ju personer skaka om din värld genom att göra elaka och sårande saker.... Genom att visa en sida som man inte trodde fanns......Jag har varit med om bägge delarna....jag kan ju ärligt säga att jag föredrar det första alternativet, det är ju angenämare om man säger så...

... vill man ligga kvar i sängen med täcket över huvudet och se på varann....

...vill man ligga kvar i sängen med täcket över huvudet och gömma sig...

They rocked my world....


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ellen hjärta Ulla = sant :)

2008-04-21 @ 15:13:42
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: linda

YES... så här ska bloggen se ut!! Skit snygg, ändra inge mer nu ;) Kraaam

2008-04-21 @ 20:20:18
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Sophie

Å vännen.. Så sant! Härligt o läskigt :/ Jag ryser fast mest av obehag när jag läser dessa rader.... Huvva!!

Fin din sida blidde då!! :D

*KRAMA*

2008-04-21 @ 22:10:53
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Tack fin flikkorna!!
Ellen för att du är bäst helt enkelt! Och för all hjälp med designen, för att du fattar hur jag menar :)
Linda för att du gillar den :)
Sophie för att du känner med mig :)

2008-04-21 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0