Idag är ingen vanlig dag..

Idag är det sonens födelsedag.... tänk att jag har en son som nu är 6 år... 6 år!!!! Hua, mammas stoor kille.... Barnens pappa har ju barnen den här veckan, så jag promenerade upp till dom igår kväll och SOV ÖVER.... vad gör man inte för att kunna gratulera sonen.... Sonen hade liiite svårt att somna, var spänd inför den stora dagen. I morse vaknade han tidigt och stod å spanade ut genom dörren och funderade när vi skulle komma in till honom å sjunga. Efter 5 min kunde han inte hålla sig längre, så då kom han ut till oss... haha... sötnosen.... Ikväll blire kalas med tjocka släkten.

Jaa hur var det då... att sova med exet??? Det gick bra, blev som lite diskussioner igår, men inget allvarligt.... Sov för övrigt som en stock...en försvarsmekanism kanske??? Annars så blev det hockey framför TV:n... Alltså jag är ju inge hockeyfan direkt, meeen igår var det ju spännande. Synd att de inte gick vidare..

NU - jobba
SEN - alltid hotellfrulle :)
SENARE - lunch med C
EM - 6 års kalas :D
IKVÄLL - öppen för förslag

Så var det med det!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Hälsa N och gratta från tant Ellen :D

Kraam e.

2008-04-04 @ 14:01:20
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: veronika

Trevlig helg vännen! vi hörs imorgon;) *Kram*

2008-04-04 @ 14:25:09
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: veronika

Hej vännen! ska du med o pumpa imorrn 16.30, på lindas pass då;) kramisar!

2008-04-05 @ 12:21:19
URL: http://varmlandskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0