Jag har bestämt mig....

Åh då pratar jag inte om Lätta reklamen... jag har ju som sagt funderat en hel del den sista tiden. På livet... på saker som stjäl onödig energi....på saker som jag kan ändra på.... Allt för att mitt liv ska flyta på så smidigt  som möjligt.... Jag har kommit fram till en del beslut och det gör att jag har ett innre lugn nu, ett lugn som jag inte hade för två veckor sedan. Känns otroligt skönt kan jag lova :) Jag har ställt de frågor jag velat ställa och fått bra svar som gör mig glad... som får mig att le :)... som oxå ger mig ett lugn.... Mitt beslut??? Att rensa bort allt onödigt runt omkring mig som stör, att bara fokusera på det som får mig att må bra....  att bara ha goda vänner omkring mig... inge trams, sånt är jag klar med nu :)

Så var det med det...  åååh hemlisen?? den behåller jag för mig själv ett tag till :p

Take care my hunny buns ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sluta va så hemlighetsfull.. ;P hihi...

Å visst är dans det bästa som finns!? Hur man är mår så åker bitarna på plats efter lite bra musik o sköna moves.... :D

*KRAMA*

2008-04-29 @ 19:12:50
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Erica

Man blir ju lite nyfiken!! Åh tack för peppnings-orden :-D *kraaaaam*

2008-04-29 @ 21:33:32
URL: http://wonderwoman80.blogg.se
Postat av: Ulrica

Sophie... håller med dig där... dans är tp det bästa som finns ;p

Erica... hihi nyfiken??

*KRAM PÅ ER*

2008-04-30 @ 07:31:20
URL: http://www.ulricastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0