Jaha...

Har 5 minuter över på jobbet... sköööönt :).... det får nog bli 10 minuter oxå för nu skiner solen :D. Ett varv runt kvarteret måste jag ju hinna med så jag får lapa lite sol :D Tror nog att det blir en promenad ända bort till Kaaza för lite shopping.... najs...

Har äntligen köpt en taklampa till vardagsrummet, Oj vad pengar det gick åt... men jag måste ju ha ljus i rummet...hehe... Den är i alla fall skitsnygg å stor åsså så lyser den säker superbra, undra vad mer den kan göra?? Måste se till att få upp den tills i helgen, man får ju fin främmande :)

NU - promenad
SEN - work work work
SENARE - styr jag näsan hemmåt
IKVÄLL - IKEA nån??

Japp så vare...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nå blev det nå shopping? :)

2008-04-16 @ 07:42:56
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Ellen... hur kan du ens fråga...KLART det blev shopping, meeen inte på IKEA.... en klänning å en sladd till lampan blev det :)

2008-04-16 @ 09:29:55
Postat av: veronika

Hellu! åhh ny klänning! ska du ha den på fre?!!*kraam*

2008-04-16 @ 09:57:05
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Veronika...det vet du :) åå med heels till ;p
*kramis*

2008-04-16 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0