Jobb, jobb....

Mmm meen jag trivs ju... på mitt jobb och när jag har mycket att göra. Igår var en sån där dag när allt bara gick av farten... fick in 5 konferenser, ett nytt avtal på både logi och konferens... åsså det bästa vi nådde budget för april... jippie... Det betyder att min åtgärdsplan fungerar... såå najs :).... nu behöver jag bara oroa mig för maj och juni :S.... meeen det är ju ett steg i rätt riktning...

Idag är det halvdag... hmmm...för mig är halvdag att gå hem vid 16-tiden idag... 8-16 = ½ dag...Hur ser då mina hela dagar ut?? joo de är ju typ 1 timme längre...Man kan ju nästan tro att jag är dålig på att planera :) så är inte fallet..... fick in ett tips idag angående en stoooor kund så det är bara att bita ihop å jobba på :)

NU - längta till frukost
SEN - hotellfrulle
SENARE - jobb, jobb, jobb
IKVÄLL - myyyskväll

Have a nice day :)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Så du jobbar halvdag? =O

För mig är det heldag = till 16.00

Ska du kalasa nåt i helgen?

2008-04-30 @ 11:15:48
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: veronika

Hello! allt bra? ska du göra i helgen då? mys med barnen?
*kraam*

2008-04-30 @ 13:12:21
URL: http://varmlandskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0