Kvar på jobbet...

Det blir en sen kväll.... sitter kvar på jobbet och håller på med en prognos för de 3 näst följande månaderna... Både på antal rumsnätter och inkomster på konferenser.... puh... ibland känns det svårt att pricka rätt...  det är tur att det finns program som hjälper till där :)

Även fast jag blir sen hem.... så ska jag ta me tusan springa.... upp för backen i alla fall. Det brukar ju bli så att de veckor jag är barnfri så blir det långa dagar på jobbet. Det är ju då jag har tid att träna och ta hand om mig själv... SKÄRPNING på den fronten.

Ja ja.... det är dags att återgå till mina beräkningar så jag kommer hem nån gång.

Se yah later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0