Lovely....

Alltså vilken kväll det var igår... jag hämtade barnen å skyndade hem, slängde ihop en köttfärssås, dukade upp UTE PÅ VERANDAN.... Vi åt ute igår kväll. Hur mysigt var inte det?? Solen sken å det var VARMT....Sen var det cykelhjälm på, åsså drog vi iväg på en tur. Den cykelturen slutade vid lekparken å vi busade järnet till långt efter klockan blivit 19:00.... Det var helt underbart :)... Sen var det bara att snabbt "bika" hemöver, in med barna i duchen, pyjamas, kvällsfika... de sov 20:05... hihi... Själv var jag oxå helt färdig, det slutade med att jag somnade i soffan. En händelserik och helt underbar kväll...

Idag får jag middagsgäst...  härliga Annie kommer och leker med mig och barnen ikväll. Det ser jag framemot. Det står fisk på menyn... håller ju på att lära mig hur man blir en mästerkock, kan ju erkänna att det är lång väg kvar... meeen några få rätter behärskar jag ju :) ååå fisk är jag faktiskt rätt bra på...hmm...

NU - kommer sekreterarna från Metso
SEN - meeer jobb
SENARE - hämta barnen
IKVÄLL - mys och skvaller i soffan med Annie

Ser ut som att det blir en bra dag idag med...


Kommentarer
Postat av: Elaine

Värsta myset! :)

Men du..? har du köpt utemöbler nu till verandan?! :D

2008-04-24 @ 10:14:26
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Näää... inga utemöbler än. Vi tog ut barnens små möbler på verandan å satt vi dom.. hihi... Barnen tyckte att det var jättemysigt :)

2008-04-24 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0