Men alltså...

... vilket tråkigt inlägg... det förra, om boken 11 minuter. Förstår om försäljningssiffrorna sjunker för honom nu... hihi... Allvarligt talat så är boken superbra.... ville bara klargöra detta. Nog om det.

Vilket skitväder.... när kommer solen?? Min kropp å själ längtar.. funderar på om solariesolen är lika välgörande, om den oxå är som balsam för själen. Njaa... kanske inte, meen utsidan blir ju lite mer behaglig att titta på. Man blir som inte bländad av sin vithet då.... Bokar nog in en tid för lite fuskbränna nästa vecka. Ska även köra igång på allvar med löpningen nästa vecka. Känns så himla skönt, det är oxå något som kropp å själ längtar efter.... Måste ladda ner ny, bra springmusik. Några tips??

Mina älsklingar... åker till sin pappa imorgon, åhhh känns tufft... meen that´s life. Kommer att sakna dom!! Ska försöka hinna med att måla deras rum och få upp hyllor och alla saker på rätt plats. Vi har även kollat på en rolig fondtapet till deras rum, hoppas jag hinner få upp den. Det blir en rolig överaskning för dem när de kommer nästa gång. Jaa det kommer att bli full fart nästa vecka.... meeen då mår jag allra bäst....

NU - filmtajm
SEN - borsta tänderna
SENARE - sussa som en prinsessa

Kanske ska ändra ordning där... brukar ju sussa till filmen...

That´s all folks. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har oxå läst ett par Paulo Coelho-böcker.. :) "Veronika bestämmer sig för att dö" och "Vid floden Piedra satte jag mig ner o grät".
Låter inte som så uppiggande titlar - men som du vet så får hans böcker en att tänka.. Härlig läsning!

2008-04-14 @ 08:26:07
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Mmmm.... de böckerna får en verkligen att tänka..

2008-04-14 @ 09:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0