Men hallåååå....

Vad är det med vädret... kan inte vädrets makter ta och bestämma sig snart??? Vinter eller vår... kan inte vara så svårt??? Jag röstar på vår, för då blir det sommar snart... MYYYYS...

Hur kul var det i morse... när hela bilen var översnöad?? inga vantar hade jag heller... kallt å j...igt. Öppnade bilen åsså rasade de ju in hur mycket snö som helst... hittade en sop men ingen isskrapa... jippie (not)... det var bara att snällt sitta i bilen tills rutorna hade tinat tillräckligt för att man skulle kunna ta bort isen med HÄNDERNA!!! Brrr.. Tur att jag har snälla barn.De tyckte tom att det var lite spännande.... hihi... inte mamma dock ....

Så då är man på jobbet igen då.... skulle helst ha velat vara ledig idag å fixat i lägan. Det har som av stannat där hemma.... vet exakt vad jag vill göra meeen det är det problemet men stålars... Har en snäll hyresvärd som står för spackel å målarfärg, men nån måste ju ta sig i kragen och å börja spackla å måla.... med andra ord JAG.... har även hemliga shopping fantasier, dom får jag leva ut en annan månad... ååå längtar... Shopping är som min choklad just nu (håller ju på att försöka sluta med godis) ååå choklad är ju ersättning för???...

NU - jobba jobba
SEN - promenad i snön??
SENARE - hämta mina älsklingar
IKVÄLL - va re i kväll som Sex and the city började???

Mmm.. mätt imagen efter ljuvlig hotellfrulle ....kalkon å keso på rekomendation ;)

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: veronika

Men är inte choklad godis då? hehe;))

2008-04-10 @ 10:08:23
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Veonika :) hihi... jag menade ju att shopping är min choklad, ååå att jag inte äter eller får choklad just nu... hihi ;)

2008-04-10 @ 10:38:13
Postat av: Ellen

Uppdatering tack :)

2008-04-10 @ 11:33:05
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0