Mums...

Ibland fastnar man med saker som man egentligen inte ska hålla på med. Som nu tex. Sitter på jobbet med värsta grymma huvudvärken, har lite koncenrationssvårigheter.... vad gör jag?? Jomen då kollar jag in bilder på fin fiiina pojkar istället för att jobba... Mycket roligare än att sitta med avtal just för dagen :) Vet att jag måste styra till åå ta tag i jobbet, meeen jag tänkte dela med mig av vad jag skördade först....

Mina favoriter just för dagen...


Tom Welling.....





Wentworth Miller....




Finns det ett annat ord än mums??? Hjälp gärna till... karamell.. eller nåt bättre??

NU- måste jobba
SEN- måste jobba

See yah laater!


Finns det killar som dom i Sundsvall.... åå i sånna fall vart?? Vill som gå dit å titta ;)

Kommentarer
Postat av: e

Men de går inte att se hunkarna...??
Måste ha blitt nå tok me länkningen...

2008-04-01 @ 13:31:17
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: e

by the way.. Tom Welling är MIN å det VET du! ;)

2008-04-01 @ 13:31:56
Postat av: Ulrica

Meeen... jag såg han först. Å det VET du ;)

2008-04-01 @ 13:35:14
Postat av: Sophie

Vem fasen är Tom? :P

2008-04-01 @ 14:14:26
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Meen Fia.... Tom.... Clark Kent...Hur het som helst :D Ska fixa till bilderna så ska ru få se vilken heting...

2008-04-01 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0