Mycket nu...

Allt går på högvarv... har hur mycket som helst att göra på jobbet. Det har blivit sena kvällar hela veckan. ....Igår hade vi en supertrevlig FIRST LADY kväll på hotellet, ååå vad trevligt det blev. Mycket surr, god mat (tapas) och gott bubbel... hihi... blev en jätte lyckad kväll :) Så igår var inte en särskilt ansträngande jobbkväll. Det var mest mingel och prata med alla å få dem att känna sig speciella.... jag är ju rätt så bra på att prata :p Vi hade blivit fixade i håret och sminkade av Bellis + att vi blivit uppdressade av Esprit... najs.... Fick höra att jag var "HOT chocolate" igår (håret är ju chokldbrunt) av en kille....hihi... alltid trevlig med komplimanger :)

ÅÅÅÅ äntligen är solen tillbaka... den skiiner heela tiden, ingen är lyckligare än jag.... som jag har längtat, typ hur mycket som helst :) Så idag blev det klänning, skinnjacka å solbrillor på. Hur skönt var inte det då?? Det känns som att det är dags att inhandla utemöbler till uteverandan åsså blire grillfest hemma hos mig... väldigt snart, känns det som :) Bara för att klaragöra... jag tycker om solen.. MYCKET :D

Var det någon som uppmärksammade?? Igår körde 3:an igång med Sex and the city igen. Mycket bra :D Ser även fram emot filmen senare i vår...

NU - förbereda mitt kundmöte
SEN - gå hem i bra tid idag
SENARE - kan bli en löprunda
IKVÄLL - zzzzzz

Hörs då..

Kommentarer
Postat av: veronika

Grilla låter ju tokmysigt;)) ses imorrn då vännen!!

2008-04-17 @ 15:39:58
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Veronika.. mmm längtar verkligen efter grillning :) Imorgon blir det oxå tokroligt, så det så :D

2008-04-17 @ 15:52:50
Postat av: Ellen

Jag e ju hääär darling..! :)
Men jag e rädd jag kanske måste göra dig besviken.. jag kan nog inte gå ut med er ikväll.. tandläkaren vill ha för mycket pengar på tisdag.. :(

2008-04-18 @ 09:40:17
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0