Ögonblick av lycka...

Idag vakande jag av att fåglarna kvittrade utaför min dörr... klockan var inte särskilt mycket. Först tänkte jag det var f...n vad de lever om, men sen blev det som mysigt att höra fåglarna. Jag klev upp och öppnade verandadörren, solen sken, fåglarna kvittrade och det var vindstilla där ute :D Jag klädde på mig mysbyxor, tjocktröja å lammskinnstofflorna... kokade en kopp the.... tog med mig en sittkudde ut på verandan å satt mig mot husväggen, å det var bara sååå skööönt. ....Det gick en rysning av välbehag genom kroppen och det känndes som jag tog till vara på något viktigt... Just Det Ögonblicket..... ögonblicket av lycka för något som finns runt omkring mig dagligen, men som jag kanske inte väljer att plocka in i mitt medvetande varje dag... Känslan av lycka för det lilla, den är oöverträffbar.....

Säger bara.. bra start på dagen :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en bra dag ! :)

2008-04-20 @ 10:21:03
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Elaine

Va myys Ulla! :)

2008-04-20 @ 10:25:06
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0