On request....

En uppdatering .... har sjukt mycket att göra på jobbet nu därför har bloggen legat nere sen IGÅR... Så Ellen ta och skärp till dig va ;)  Första kvartalet 2008 har gått lysande på jobbet :) Försäljningssiffrorna ligger i topp... andra kvartalet ser mindre roligt ut så då blir trycket på mig rätt så stort... har en åtgärdsplan som sträcker sig för de 3 näst följande månaderna. Ambitiöst va?? Det är bara att hoppas att det går i lås :) Därför Ellen kanske det inte blir typ 3-4 inlägg/dag... hihi.... Skämt å sido... mycket på jobbet nu...

Trivs alldeles förträffligt..... på mitt jobb, meeen har som hittat ett jobb som jag skulle vilja ha ännu mer.... det är i en annan stad :S.... fungerar inte så bra familjemässigt, meeen jag VILL och tror att jag tänker söka... Man kanske kan pendla?? Efterfrågan på Ulla efter ett år i den tjänsten skulle vara rätt så stor och chansen till jobb i ett annat land oxå stor... Känns som spännade :D Talade med ansvarig för tjänsten igår....har drömt om det i natt, funderat under dan och känner mig nu redo att göra mina funderingar offentliga.... den ansvariga för tjänsten lät vääldigt positiv när vi talades vid, det blev nästan som en intervju på telefon :)... ooooh hur gör man???

Hmmmm.... mycket nya saker i mitt liv just nu. Klarar jag av alla nya saker och förändringar eller kommer det att komma ett bakslag om några månader och allt faller samman??? Det kanske inte är den bästa tiden att söka nytt jobb... Måste ju tänka på mina "älsklingar " oxå... Hur skulle det här påverka dem??? Nåväl... söka kan man ju, det är ju inget som säger att jag får jobbet....

NU - skriva klart inbjudan till Metso
SEN - besök på American Express
SENARE - hämta älsklingarna
IKVÄLL - myyyyys

Well... we´ll see how it goes....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men guud så spännande me nytt jobb o ny stad... :D Allt går ju Ulla - eller hur!? Lycka till o KRAM!

2008-04-10 @ 15:34:17
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0