Så blev det morgon då..

Oj vad trevligt det blev igår... bubbel, pizza och vin hemma, en massa surr och musik. Miss P hade en teori om Barba Boytoy.... alltså jag hade kramp i magen av skratt efter hon la upp den iden... Barba då som i Barbapappa, ni vet den stora rosa  sagofiguren som kan forma sig till vad som helst, hur som helst... hehe... mmm jag säger då det. Mera sånt till folket ;p Vi hade även en intressant diskussion om nr 19.....

Imorse vaknade man 08:30.... hallåååå, jag hade ju fått sova hur länge jag velat. Varför vakna så tidigt?? Nåväl.. det är bara att ta vara på dagen, det finns ju en del att göra här hemma... så ner i spakelhinken bara :) Måste köpa sandpapper så jag kan slipa, det blev lite ojämt på vissa ställen. Tror dock att det kommer att bli hur bra som helst när jag är klar, hoppas att barnen oxå tycker det :)

NU - jump the shower
SEN - fika på stan
SENARE - middag hos syster yster
IKVÄLL - kan nog bli kvar hos syster åå myyysa

Jomen solen skiner även idag..

Kommentarer
Postat av: veronika

Hann inte med nån fika med er;( nu är allt färdigpackat,bara simträningen kvar nu! *kraam*

2008-04-19 @ 15:17:45
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ellen

Prommis imorrn darling?

2008-04-19 @ 20:37:26
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Flikkor vad jag tycker om er... Veronika, vi fikar tillsammans när du kommer tillbaka... Ellen klart det blir prommis imorgon
*krama*

2008-04-19 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0