Så var det fredag...

Härligt med helg...  bara 3 timmar kvar :) Har haft kundmöten hela dagen så nu är första gången som jag sitter ner på hela dagen. ... Produktiv dag! Känns bra att avsluta veckan så. Ikväll blir det fredagsmys med barnen... längtar :) Känns som att jag kommer att somna tillsammans med barnen ikväll, är rätt så trött :)

Skulle som vilja... vinna de är 55 milj. på Lotto, nån som har nåt tips på hur den rätta raden kommer att se ut?? Rng mig i så fall ;P.... Jag vill ju kunna fixa klart hemma nån gång och med saldot på kontot så känns det som att det kommer att ta låååång tid. Därför skulle en Lotto vinst kännas välkommet. Det behövs bokhylla, TV-bänk, en massa vackert tyg till min egenhändigt designade förvaringslösning.... jaaa listan kan göras längre..... En ny bil, ett hus skulle inte heller kännas helt fel.... nåväl... "vad är väl en bal på slottet" som Askungen skulle sagt :)

Solen skiner det är fredag.... finns inget att gnälla över


Kommentarer
Postat av: Sophie

Trevlig helg vännen! :D

2008-04-25 @ 23:05:10
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Karin

Hoppas du haft/har en bra helg:-) Kikar in här titt som tätt. Gillar din blogg:-)

Du, har du spelat handboll?

2008-04-26 @ 20:17:51
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Sophie... det samma till dig vännen :)

Karin.. önskar dig en trevlig helg tillbaka :) Tack för att du tycker om min blogg, det gör mig glad :) Handboll... hmm.. jo det stämmer. Provade på det en gång i min ungdomsdagar...

Kraaam på er flickor!

2008-04-26 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0