Så var det morgon igen...

Tänk att det blir så varje dag..... hihi.... åå att man är lika trött varje morgon. Klockan ringde 06:00 sharp, vanligtvis är jag trött men jag kliver upp ur sängen. Idag var jag suuuper trött och snozade säkert 4 ggr...4x9min... 36 min!! åå vilket slöseri. Tror ni jag klev upp efter det???? Nääärå, då tog man upp boken å börja läsa. Det var ju så himla varmt och skönt i sängen, ååå kändes såå himla jobbigt att kliva upp...... Så när tog jag mig upp ur sängen då?? Det är en hemlis, meeen jag kan säga så här.....Hejsan vad det gick undan å göra sig i ordning i morse :) Var i tid till jobbet oxå :P

NU - jobba till kl 10:00
KL 10:00 - alltid hotellfrulle :)
SEN - köra järnet på jobbet, har tok mycket att göra
SENARE - innebandy med sonen, fin flickan å jag sitter vid sidlinjen
IKVÄLL - myyyys med barnen å tidigt i säng

Status för Ullla just nu dårå....  tidigt sänggående kan ju eventuellt ändras, brukar ju kunna somna på soffan å då ligger man ju inte i sängen förrän klockan är miss i nassen :)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Hej Ulla..

Ellen är hemma idag. Du kan väl kanske slå en pling om du får nån ledig stund..? Om du tror är det är Sir Vääs som svarar så behåll lugnet - det är Ellen.. =/

2008-04-08 @ 13:27:29
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Ulrica

Ellen... Sir Väs... hihi

2008-04-08 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0