Saknad....

Tänk hur det kan vara... man saknar saker som man aldrig ens reflekterat över att man haft. Just nu tänker jag på uppkoppling... tillgång till world wide web :)... Har som varit utan tillgång ända sedan jag flyttat, avskuren från världen... utanför, känns det som. Så igår hände det. Jag fick fingrarna ur och bestämde mig för vilken leverantör jag skulle ha, åsså var det kirrat. Ulla är connected igen :)

En annan typ av saknad... Det fanns en person i mitt liv som alltid fick mig att le... som bara med ett sms kunde vända regn till solsken.... som fick mig att må bra mitt i allt elände som pågick omkring mig.... den personen finns inte i mitt liv just nu å det gör ont.... saknaden är sååå stor.... av olika anledningar så valde vi att bryta, R blev för indragen i mitt kaos, blev ett oskyldigt offer.....om du läser detta så jag tänker på dig varje dag å saknar dig fruktansvärt mycket....

Barnen är med sin pappa denna vecka - snacka om saknad... det är tomt, tyst och ensamt... nån som vill leka med mig?

Jaaa så är det... saknad i mitt liv. Tur att det finns en massa härliga människor omkring mig som får mig att uthärda det jobbiga. Som får mig att se framåt och faktiskt skratta och ha roligt. Tack alla!

NU - jobba
SEN - hotelfrulle :)
SENARE - jobba lite till
IKVÄLL - date med snickaren
SENARE IKVÄLL - öppen för förslag...

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Får du äta hotellfrulle varje dag kompis? :)

2008-04-01 @ 09:41:25
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: linda

Heeej gumman!!! Å nu har jag missat en del märker jag! Hoppas allt är okej iallafall.. Allt ordnar sig till slut! Kraaam på dig kompis!!

2008-04-01 @ 10:58:26
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Sophie

Gumman.....

Ikväll street kvart i 7 - du o ja!? ;P

2008-04-01 @ 14:13:51
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0