Saturday night...

...live???...... näää, inte här heller :) Har haft en superbra dag med barnen idag, sååå himla härligt :D Det känns ända in i hjärtat....hmmm.... kommer att sakna dem nästa vecka.... Det är konstigt vilka vändningar livet tar. Trodde väl aldrig att jag skulle sitta som en ensamstående mamma vi 32 år ålder, men så är det... Lördagkväll och barnen har somnat... då kommer ju en del tankar om livet och varför saker å ting har blivit som det är.... inget jag ska tråka ut er med, meeeen hjärnan går på högvarv....

Just nu är många av mina tankar censurerade... skulle behöva skriva ner dom, meeen..... vissa saker gör sig nog bäst i mitt huvud just för tillfället... a lot of stuff going on.... känns ibland som jag censurerar mina känslor, som att jag av hänsyn till vissa personer inte lever ut/visar vissa känslor.... hmm... måste försöka sluta med det. Avskaffa censuren :) Det är väl bara i Kina som det fortfarande finns censur?!

Jag såg Notting Hill igår... vill ha den sagan, kärlekssagan....." I´m just a girl, standing infront of a boy asking him to love me"... att det ska vara så svårt...

NU - Brad Pitt på TV:n
SEN - tandborstning åå sängen

Sååå... good night sweetheart´s...


Kommentarer
Postat av: Pia

Vännen! Du är en klok en du... Som kommer hitta så rätt, så rätt.. De kloka orden som en vis man sa till mej, att en separation tar två år att komma igenom, stämmer. Även om jag då hade lust att slå ner honom.. =)

Och... i vår lilla värld här i Sundsvall, så kan man inte säga att det är någon som helst censur i Kina. HAHAHAH!! Go´natt och sov så jättegott.

2008-04-27 @ 01:02:50
URL: http://penntrollsord.blogspot.com
Postat av: Sophie

Lilla gumman... --,---'---@

Avskaffa censuren tycker jag (även om det inte är så lätt alla gånger...)

*KRAM PÅRE*

2008-04-27 @ 12:26:16
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: veronika

Tjohoo! nu är vi hemma igen;)) haft det toppen, allt bra med dig?! krama;)

2008-04-27 @ 14:12:00
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Fiiin flikkorna :)

Pia... din vän har säkert rätt :) känns liiite tufft att höra bara... åå censur i Kina..haha... det kan ju kanske stämma :P

Sophie... söta du :),,, hmmm...vill ju som avskaffa censuren... får väl försöka :S

Veronika... skönt att du är hemma och att ni haft det bra :)Nu hittar vi på någe skoj ihop i veckan..

*krama om allihopa*

2008-04-27 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0