Seg...

Jag säger bara barnkalas... med 19!!! barn, kan man bli annat än trött i huvudet då??? Det var varmkorv å marängsviss... saft, bullar och chokladbollar. Sen blev det lekar... önskemålet... pussjagis??? HALLÅÅÅÅ han fyllde ju 6 år.... Nu jagar tjejerna honom för att de ska pussas, trodde i min enfald att det skulle dröja innnan sånt blev aktuellt. Sonen har även lärt mig vad "snepussar" är.... "när man pussas länge å har huvudet på sne å så låter man mmmm"... alltså jag tror jag döööör... hihi...

Jo det blev utgång igår... tack för trevligt sällskap :) Tycker dock att nästa gång måste det bli mer... hur ska jag  säga... alkohol??? så att vi står på dansgolvet heeela kvällen ;) Även fast det blev en lugn kväll så är jag seg idag, å då menar jag i heela kroppen inte bara i huvudet. Kanske är en fökylning på gång. Hoppas inte :S

NU - surfa lite
SEN - skjutsa mamma
IKVÄLL- det är ju redan kväll... vill zzzzz

Så hörs en annan dag då...


Kommentarer
Postat av: Elaine

Men Ulla var äär du...?
Jag har skickat sms på sms men inge svar..

Haru gjort slut me mej..?
=/

Miss you..

Kraam e.

2008-04-07 @ 08:09:58
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: veronika

Vi saknade dig igår på pumpen, en annan dag istället då? vi höres kramisar!

2008-04-07 @ 08:39:53
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: miss erica

Jorå, det styr vi upp :-D Tänk att en annan blev dödströtter också trots lite dricka *s*, var uppe i god tid men däckade på eftermiddagen med bok i knät *sov över pumpen* AJABAJA!! Lät som din söndag hette duga!! *kraaaaaam*

2008-04-07 @ 12:03:32
URL: http://wonderwoma80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0