SMS....

Tänk vilken bra grej sms är... alla som man tycker om är bara några knapptryckningar bort. "va gö ru?" "kom hit å lek".... ja ni fattar... Känslor är oxå lättare att utrycka vi sms, tycker jag i alla fall... då brukar det bli något längre sms :) De sms som uttrycker känslor är bra, allt blir som sagt utan att man blir avbruten.... fast ibland kanske man skulle bli avbruten innan man trycker på skicka...... i sånna där "svaga ögonblick"... när alla känslor kommer på en å samma gång...

Mitt huvud sitter på plats idag ialla fall.. bara liiite huvudvärk. Är på jobbet och har just nu 5 min över... då blire som bloggskrivning :) Fattar inte varför det har blivit så beroende frankallande :) Det är väl en sorts ventil, att skriva av sig.... Säger tjejen som har skrivit, vaddå 13??, inlägg :).... hmmm jaa..

Hittade mer låtar igår..... där texterna satt sig i huvet på mig. Var väl som extra känslig igår pga huvudvärken ;) Det finns en ung man vid namn Chris Brown... en låt som han gör är en duett med Jordin Sparks, hon som vann American Idol för nått år sedan, väldigt bra låt.... "how am I suppose to breath when there´s no air" en rad i texten som fastnade, No Air heter låten...där air = kärlek i min tolkning... en annan låt är With you... mmmm vill att nån sjunger så om mig....

Nää jag är inte desperat..... efter sällskap känner mig bara lite ensam...

Så var det med Ulla flickan idag, just nu... svänger ju rätt fort i mitt liv just nu... jag undrar... hmmm...återkommer senare med fortsättning på den tanken :)

Over an out!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Chris Brown - with u.... Älskar verkligen den!!!!

2008-04-03 @ 11:52:16
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0