Oj vad tiden går fort...

Tänk vad tiden går fort när man har roligt.... för mig har det inneburit att helgen har gått fort, för hoppsan vilken rolig helg jag haft :D

I fredags blev det ju mys hemma hos mig... Mary, Åsa å jag satt å surrade och bara tog det lugnt, sen tittade även Madde å Camilla in, å då dukades kladdkakan fram :) Det var en trevlig kväll med härligt sällskap...

I lördags så målades det hemma hos mig,... men jag hann inte riktigt klart... telefonen ringde å världens bästa Elaine ville att vi skulle ta en stadstur.... så då hamnade penseln och rollern på hyllan :) Kvällen gick i festens tecken hemma hos Åsa... oj vad roligt det blev. En massa tjejsnack och ost, kex och vin. Allt eftersom nivån i vinflaskorna sjönk så ökade volymen på stereon. det slutade med allsång till Carola :D haha... stackars grannar. Sen hände något som jag aldrig varit med om förr.... På gatan utanför huset står den parkerad.... den feta, glänsande guldfärgade Cadillacen som vi skulle få åka i in till stan.... det var min första tur i en sån bil..... åååååå cadillac yeeeeeaah cadillac ekade mellan husen på Storgatan... jag säger då det jag....

Söndagen ja.... oj vad yr jag var ;D....  men jag hann ialla fall med att måla en vägg till, mysa i soffan med Mary, Åsa och Madde ååå äta en pizza...

Så var det med den helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0