Dagar...

Jag har haft ett par fantastiskt härliga dagar... de dagarna har tillbringats vid havet i en stuga där brasan har knastrat och det varit tätt mellan skratten. Vi har varit ute och promenerat vid vattnet, haft snöbollskrig, lagat god mat och bara suttit framför brasan med ett glas vin.... jag har njutit i fulla drag :D...  Tänk vad lite som kan ge så ofantligt mycket energi!

Nu ser jag fram emot en veckas ledighet med barnen...  7 dagars ledighet tillsammans... Hur härligt är inte det?! :D Vi ska tillbringa 3 dagar i Hassela i goda vänners sällskap och även fira in det nya året där. Det kommer att bli mycket skidåkning, pulkåkning och badning vill jag lova. Det kommer att bli hur kul som helst :P När vi kommer hem ska vi försöka att bara ta det lugnt och rå om varandra och samla kraft för det nya året. 2009 kommer blir ett bra år med otroligt många roliga och härliga dagar.. det vet jag :D

Jag har äntligen fattat det här med bilder :P Jag bjuder på några från december...

     
Vår snögubbe           Advetsljus

    
Vår julgran               Härligt med snö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fiiiint!! Hörrö, nu undrar jag var du köpt den snygga julgransfoten???



Kram & gott nytt år!!

2008-12-30 @ 23:28:06
Postat av: Karin

Vad fiiiint!! Hörrö, nu undrar jag var du köpt den snygga julgransfoten???



Kram & gott nytt år!!

2008-12-30 @ 23:28:21
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: veronika

Låter som en rikigt härlig avslutning på det nya året! Gott nytt år på dig stumpan!stor kram

2008-12-31 @ 16:25:38
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Karin... Julgransfoten är från Design House Stockholm, inköpt på Rummet på rea :D Jag gillar den starkt!

Kram & Gott Nytt År till dig med.



Veronika... Vi har det hur bra som helst :D Hoppas ni får en härlig kväll!!

Stor kram tebax & Gott Nytt År!!

2008-12-31 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0