Det flyter på...

Det har varit en bra start på veckan.... mycket att göra, men det har aven funnits tid för avkoppling. Nu planerar jag för nästa vecka med barnen. Det blir vår julvecka i och med att de tillbringar hela julen med sin pappa. Vi ska ha en super härlig vecka med mycket mys och pyssel åsså ska vi ju förståss klä julgranen :) I går satt jag och slog in paketen som ska ligga under granen, så mysigt. Det var jag och en uppsjö av olika presentpapper, en stor kopp med glögg och julmusik. Det enda som jag missat var ju snören, men det blir en annan dag :)

Planen för resten av veckan... jobb och åter jobb men det kan nog bli glöggparty på fredag :) Känns som skoj för det var ju ett tag sen jag var med på nåt party... Sen blir det en lugn och skön helg för att ladda upp batterierna inför veckan som kommer med mina älsklingar :)

NU - jobb fast det är kvällen
SEN - promenad hela vägen hem..
SENARE - date med Mr JB... alias John Blund ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0