Jul, jul strålande jul....

Barnen har varit hos mig hela förra veckan.... Vi har bakat pepparkakshus med glasyr och nonstop, vi har handlat julgran och klätt den, vi har provsmakat glögg ... det var ingen höjdare tyckte barnen :D... vi har gjort julskinka och vi har firat lilla julafton.... men mest av allt har vi myst och rått om varandra. Härlig känsla! :D Nu är de hos sin pappa och de kommer att fira julen där, känns tomt... men en glad överaskning för mig - de kommer att vara med mig mitt över dan på juldagen. Visst är det härligt när människor överaskar en på ett positivt sätt! Jag är såå glad :D

Kommentarer
Postat av: Elaine

GOD JUL!!



Kram e.

2008-12-24 @ 10:50:52
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0