Folk pratar...

Tydligen så har jag en pojkvän... Eller jag  "träffar" någon...Vem då?? undrar ju jag.... min nästa tanke blir... Är han snygg??? För det här är nått som jag totalt missat... Undrar när vi träffades?? Har han uppvaktat mig länge?? Eller är det jag som uppvaktat honom??... Hmmm... tänk att jag missat detta!! För det är ju stort.... med en ny kille menar jag :) Hoppas att ni uppfattar min ironiska ton... Jag har ingen ny kille, önskar mig ingen ny kille heller.... men tydlligen så pratas det....

Varför är det så??.... att folk tycker att det är värt att prata om hurvida jag träffar någon... eller om jag har en ny kille eller inte... Sååå intressant kan det väl ändå inte vara?? Jag är ju ingen Jennifer Aniston eller Cameron Diaz direkt. Dom skvallras det ju om i typ Veckans NU eller nåt.... men varför jag?? Vem tycker att det är intressant vad jag gör?? Kan folk sluta bry sig om vad jag gör eller inte gör. Sluta prata om mig, prata med mig istället! För istället för att tro en massa å lyssna på rykten kan man ju fråga den som faktiskt vet. Å det är ju jag.....

Ingen ny pojkvän så långt ögat når.... å blir det nån så är ni de första som får reda på det. Så slipper folk prata om det... då finns det ju skriftligt på det ;).....

Kommentarer
Postat av: veronika

Men Ulrica haha;) ghaa att folk ens orkar skvallra,äre nå fel o fråga dig istället då för o gå bakvägen? miss you! krama

2008-06-16 @ 19:45:00
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Karin

Men åååå det är just sånt där som jag INTE gillar med att ha blivit Sundsvallsbo igen:-/ Fy!! Blir bara arg. I Sthlm var man ju helt anonym:-) Skönt skönt!! Här snackas det så himla mycket, Man vet ju själv saker man har hört om folk som man inte ens känner. Och egentligen har man ju inte en blekaste aning om vad som är sanning och inte.

Nä, slutsnackat säger jag:-D

Kram kram!

2008-06-18 @ 08:30:33
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0