Fotboll???

Vad då??.... Klart det inte undgått mig att Sverige spelar fotbolls-EM... men måste man gör en sån stor sak av det?? Klart jag tycker att Sverige ska vinna hela skiten, även om chanserna inte är sååå stora :)... meeeen måste alla se ALLA matcher?? Själv hade jag inte TV:n på på hela kvällen igår... konstigt tycker vissa när det är FOTBOLLS EM... jaaa jag fattar att det är stort. men jag hade bättre saker för mig :) Är jag konstig som inte satt bänkad Sveriges premiär match? Hör det till allmänbildningen att veta att Sverige slog Grekland med 2-0? Jag vet inte, men jag blev snabbt informerad om resultatet......Hmmm... tror att jag kommer att bli mobbad om jag inte börjar tittar....

Jag tycker att det är roligt.... när sonen spelar... där kan man snacka fotboll... Alla på bollen samtidigt å alla vill verkligen göra mål :D Det spelar så gruset dammar å skrattar å har super roligt på plan..... Tror inte alla som spelar EM har så kul på planen som knattarna på Kuben har....

En kille som jag diggar..... Zlatan, han e grym... kan hela sången " ingen kickar fotboll som han Zlatan"... ja ni fattar :) Jag och sonen såg på programmet Cirkus Zlatan på 3:an... vilken kille alltså, tycker att han e stört skön....

Jomen det var väl allt jag hade att säga om fotboll :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag gillar oxå Zlatan, vilken kille!



Kommer du föresten ihåg att vi firat nyår i Åre tillsammans för typ 100 år sedan med våra ex sen nästan lika många år tillbaka? :)



/marie

2008-06-11 @ 19:38:12
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Elaine

hahaha jag hade faktiskt en otippad och OFRIVILLIG dröm om just Zlatan inatt! :D Han tokstyrde o gav mig pengar och present i form av en HÄST!??

Drömtydning nån? haha



Puss e.

2008-06-12 @ 10:04:39
URL: http://elainerodin.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag håller meee dig jag!!!!! :D



DU o JA Ullis ;)

2008-06-12 @ 15:03:54
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Marie... Jaaa klart jag kommer ihåg det :D Många år sen var det, meen kul hade vi!!! Kul att höra från dig. Hoppas att allt är bra.



Elaine... Du å Zlatan ;)hmmm... jaaa vad kan det betyda??... att du vill ha en häst?? ;)



Sophie... jamen eller hur gumman... DU o JA ;)

2008-06-12 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0