Härliga måndag??

Så var det början av en ny vecka igen.... jag tycker att tiden bara springer iväg å jag hinner som inte riktigt med.... Jag å barnen har haft en helt underbar helg med mycket bus och en massa tid utomhus i det vackra vädret. Vi har varit ute från tidiga morgonen till sena kvällen, hur härligt som helst :D Det har märkts både på barnens solbränna och hur snabbt de somnat på kvällen :) Den här veckan är ju pappans vecka....barnen har det superbra där men det känns ändå vemodigt att lämna dem på måndag morgon..... nåväl veckan går ju fort, tiden springer ju i väg som sagt...

Måndagar på jobbet innebär.... mycket jobb.... stress.... och just för tillfället dubbeldos av båda i och med att vi är en man kort fortfarande...hmm.... längtar efter Miss Mia :)... bara 1½ år kvar innan hon kommer tillbaka....

En sak som gör måndagar till en alldeles lysande dag är att då äre street... tjohoo... längtar :D

NU - jobba in i det sista
SEN - streetdance :D
SENARE - kvällspromenad
IKVÄLL - utslagen donna ;)

Meeeen måndagar följs ju av tisdagar ;) ...

Kommentarer
Postat av: Miss Mia

Saknar dig med... Fika någon kväll i veckan?

Kram

2008-06-09 @ 19:29:03
URL: http://www.lyth.nu
Postat av: Sophie

Åhhhh vad kul det vaaa idaaa! :D När ska vi va me varann då? Man får ju abstinens...... ;)

2008-06-09 @ 21:14:31
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Miiiaaaa... jippie :) Fika absolut, säg bara till när så kommer jag :D



Sophie... Jaaa vad roligt det var :D Hmmm... när ska vi va med varann.. ikväll?? på jammen?? Du å jag bejbi.. Sen äre ju bara att komma förbi hemma hos mig för en kopp java eller nått??



KRAMA FLIKKORNA

2008-06-10 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0