Jomen jag vet....

...att jag inte skrivit på några dagar.... har haft mycket att stå i... this is my weekend

Fredag - myys med Veronika också blev det ett besök på den lokala restaurangen med tillhörande rumpskak... den kända komikern var även ute med en hel hög med brudar omkring sig.... men de här brudarna (jag å V) var inte intresserade av hans tama "pickup line".... vi gick :)

Lördag - möhippa för världens bästa Annie!! Det började med frukost i det gröna och tillhörande bubbel... sen blev det gocart och tjurridning.... en härlig lunch... på med rollerbladsen å ner på stan...myss i poolen och bastun och svar på en del roliga frågor ;).... det blev middag å fest hemma hos mig... mer frågesport :D och Annie utsåg sig själv till "the fairygodmother" och gick och trollade resten av av kvällen.... mig utsåg hon till nymf??? Det är tydligen en sexig varelse med långt lockigt hår som bor i skogen och förtrollar män..... om man säger så här.... trollspöt fungerade inte....

Söndag - trött Ulrica blev väckt av telefonen med en inbjudan om promenad ner på stan och lunch... det var taget :).... blev som en trevlig stund med skratt och MAT... behövdes om man säger så :D... sen var resten av dan så där, men det ordnade till sig tillslut.....

Det blev en bra helg, även om sömnen blivt lite lidande ;D
Nu är det ny vecka å nya tag..... Ulrica är på G


Kommentarer
Postat av: Elaine

"Den kända komikern" är vem?? :)

2008-06-03 @ 13:55:52
URL: http://elainerodin.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Elaine... om jag säger så här.. Åre??? Vet du vem jag menar då?? ;D

2008-06-03 @ 14:25:08
Postat av: Elaine

Åh herregud var han Mr Styrman hahahha..

2008-06-03 @ 15:33:34
URL: http://elainerodin.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jamen lite rå hahaha.... fast det var inte så intressant, om du förstår ;D

2008-06-04 @ 11:01:31
Postat av: Kakan

Tittar ju förbi då och då, och nu var det dags igen:-)



Ha en bra dag. Vilket väder!! Inte helt fel att vara mammaledig just nu;-)



Kram!

2008-06-04 @ 11:36:43
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Kakan... alltid lika trevligt när du "tittar förbi".



Önskar dig desamma... är liite avis på att du får vara ute å leka med barnen hela dagarna. Jag vill oxå vara ute å leka i det vackra vädret!



Kram!

2008-06-04 @ 12:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0