Weekendreport...

Fredagen blev otroligt lyckad, god mat och gott sällskap.... Vi satt på Invito och surrade hela kvällen, kändes som onödigt att gå någon annanstans. Det var ju så trevligt där!! Jag kan varmt rekomendera Rigatonin..supergod :D

På lördagen blev det upp tidigt... och en tur till Birsta med fröken T och hennes barn för att sen möta upp kära mor på ICA för storhandling. Sen hem och packa upp... myys i soffan en stund.... sen var det var dags för piffning inför en kväll med världens bästaste Ellen... Vi hade en sån där kväll när man bara sitter i soffan och pratar som bara flickor kan ;) Sååå trevligt!!! Sen blev det promenad i regnet ner på stan... ååå Ellen passade på att rensa luftvägarna, hon sjung Britney´s You want a pice of me för fulla muggar...haha... Om jag sjöng?? Kanske lite dårå ;)...
 
Söndagen blev en dag i slöhetenstecken... trots att jag vaknade med tuppen så gjorde jag absolut inget vettigt under hela dagen.... precis som jag lovat mig själv :) så skönt.... Blev bjuden på middag hemma hos ma å pa, det var ju inte heller helt fel...

Idag hämtar jag barnen..... längtar....

NU - jobba
SEN - kan kanske bli lunch i solen idag
SENARE - hämta älsklingarna
IKVÄLL - mysa med barnen

Kommentarer
Postat av: Elaine

Tack för i lördags kompis.. :)



Mera mera mera!

2008-06-16 @ 12:37:35
URL: http://elainerodin.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Meeen jaaa... mera sånt tycker jag :) Du å jag Ellen

2008-06-16 @ 14:14:27
Postat av: Karin

Vilken mysig helg du verkar haft:-)

2008-06-16 @ 14:40:06
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Karin... mmm superhärlig ;D

Hoppas din helg varit bra!!

2008-06-16 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0