Sömn..

Är sååå trött idag... när jag kom hem från jobbet igår så somnade jag nästan på soffan kl 19:00... oops inte så bra men jag lyckades hålla mig vaken.... lite för bra kanske :) För sen när jag väl ville somna senare på kvällen så var jag klarvaken... huvet ville som inte sluta tänka åå fötterna ville dansa :) Därför är jag trött idag.... Hoppas att knoppen å kroppen är i bättre sömnfas ikväll...

Att sova är aldrig svårt för mig... förutom igår då ;)... Jag kan nog somna lite var som helst, soffan är en klar favorit... annars så fungerar det lite varstans... bara jag har något mjukt att luta huvudet emot. Konstigaste stället jag somnat på är nog längst bak på en båt på dykbryggan alldeles i nivå med vattnet när jag var i Thailand..... samtidigt som båten gick :) Var lite sjösjuk å det ställe som gungade minst var där. Blev vettskrämd när dykkillen kom å väckte mig... var som inte ens medveten om att jag somnat....

NU - är det dags att gå hem
SEN - en sväng på stan
IKVÄLL - myys i soffan :)

Lovar!! Jag ska inte somna i soffan ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0