Underbart...

...väder... Sommaren är äntligen här. Vill som bara vara ute nu, inte sitta instängd på kontoret. Passar på att "spontan besöka" många kunder nu... härligt att få komma ut i solen :D Hoppas att vädret håller i sig...

... med långledigt.... i morgon är det ju bara halvdag och på fredag är jag ledig, det blir 3.5 dagars ledighet:)  ... najs....

...att ha barnen hos mig igen... behöver jag säga nått mer??

Det finns mycket att vara glad och tacksam över...

NU - workeli work
SEN - lunch utomhus!!!!
SENARE - cirkus föreställning på dagis
IKVÄLL - luuuungt

Kommentarer
Postat av: Sophie

Livet är UNDERBART! :D



Å barnen är friska o krya förstår jag! Saknade dig igår på JAMEN.... KRAM

2008-06-04 @ 16:37:38
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0