Day by day...

Så var det vanlig vecka igen.... fast för mig är det ledighet heeela veckan. Jaa mycket har hänt sen jag skrev sist. Har som behövt tid att samla alla tankar som rusar i mitt huvud. Har haft ett tuftt veckoslut. Det började ju alldeles lysande med födelsedag å allt, meeen sen gick det utför.....Är det något av det som har hänt som jag vill dela med mig av??? Näää, de personer som jag vill ska veta vet redan.

Tack till alla snälla människor som gjorde min lördag till en bra dag trots allt. Tack världens bästa Elaine. för att du finns vid min sida och för att du alltid har kloka ord över Tack till en viss person som gjorde min lördagskväll lättare att ta sig igenom. Tänk vad ett glas vin å ett bra samtal vid ett köksbord kan göra :) 

Jaa, nu är det onsdag.. Vad händer då resten av veckan??? Har ingen plan. Tar dagen som den kommer, day by day. Mitt mål den här veckan är att jag ska ha en bra ledighet med mina älsklingar som är hos mig denna vecka. Känns som en alldeles lysande plan tycker jag själv.

Statusen för lägenheten är följande: kök klart - check, vardagsrum som går att leva i - check, gardinstänger - check, gardiner överallt - non check, gardiner i kök - check...... Skulle kunna hålla på i all oändlighet, finns hur mycket som helst kvar att göra..... meeen då är ju jag rätt petig oxå ;)

NU - ut å åka snowracer med barnen
SEN - fixa nån nyttig middag
SENARE - mysa med barnen å kanske se Ronja Rövardotter
IKVÄLL - mysa i soffan alldeles själv med en bra bok, eller det kanske är nåt bra på TV:n??
ÖNSKAS - någon att ligga sked med....

Ta det där med skedliggning med en nypa salt....man kan inte få allt man önskar sig... Eller kan man??

Jaaa... hörs då!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Ulla och Ellen forever... :)

2008-03-26 @ 15:14:43
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Sophie

Meehe :D Jag visste inte att du bloggade lilla gumman!! Kul! Jag kommer att tokläsa varje dag... Sötnos! Idag jamade jag utan dig - gick väl sådär ;P Sköt om dig! Vi hörs! *KRAM*

2008-03-26 @ 23:18:46
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0