Den lugnaste dagen...

Skärtorsdag.... världens lugnaste dag på jobbet. Telefonen är tyst, de personer jag sökt under morgonen är på påskledighet. De enda vettiga jag gjort under dagen är... hmm.... vad var det nu då. Ja just ja, ingenting. Har i och för sig hittat heta bilder på David Beckham - killen som är het så länge han är tyst :)

Imorgon är det födelsedag, 25 år.... för sjunde gången. Känner liiite press för att få iordning i lägenheten innan tjocka släkten kommer på besök, meeen det hinns nog med på något sätt. Det gäller bara att få undan alla tomma flyttkartónger... undra vart förrådet ligger någonstans??? Världens bästa farmor kommer på besök, då gäller det att "fiinporslinet" är framme :) En eventuell utgång på kvällen hägrar oxå. Har hört rykten om att det är 30+ på Oscar.... nu när jag fyllt 25 så måste jag ju komma in ;)

Planen för idag
NU - ta mig i kragen å få något vettigt gjort idag
OM 3 min - världens bästa E hämtar upp mig för en liten tripp till Birsta
SENARE - stooorhandla mat
IKVÄLL - gardinupphängning och lokalisering av förråd

Ville bara dela med mig av min "påsktupp"

Glad påsk!

David Beckham

Kommentarer
Postat av: Elaine

One word. Påskgodis.

2008-03-20 @ 14:58:38
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Helen

GRATTIS till 25-åringen, i efterskott!!! ;) *kramen*

2008-03-25 @ 21:06:48
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0