Hmmm...övertalad

Joo... till slut så blev man som det... övertalad att blogga.
Oj kommer jag verkligen att ha tid att sitta å skiva om vad som händer i mitt liv.... hmmm... jaaa jag lägger ju ner rätt mycket tid på att läsa om vad som händer i andra peroners liv sååå.... lite omstrukturering av tiden så är jag i hamn :) Vem vill veta vad som händer i mitt liv var min fråga? Vi får väl se...

Ny situation för mig.... Jag har flyttat och bor helt själv varannan vecka.... i en helt underbar lägenhet med egen uteplats... värsta villakänslan. Det känns bra. Det som känns mindre bra är att varannan vecka är jag utan mina små älsklingar....hur ska det gå??? Säkert jättebra, meeen det gäller ju att fylla de veckorna med roliga aktiviteter. Några förslag??

Sitter på jobbet och bloggar...inte sååå smart. Nu är det dags att göra någon nytta.

Sooo over and out....... for now ;)


Kommentarer
Postat av: Elaine

Duktig kicka! :)

Vi hörs sen. Måste be dig om lite råd.. som vanligt :)

Kraaam e.

2008-03-18 @ 13:27:36
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha... bara att höra av sig bejbi..
jag har oxå en hemlig fråga till dig ;)

2008-03-18 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0