Ny dag - nya utmaningar

Den största utmaningen igår var att skruva ihop det nya köksbordet från IKEA. Jag brukar ha lätt för IKEA möbler, men igår var det svårt. Är det någon som försökt skruva skruvar som kräver en stjärnmejsel med en vanlig skruvmejsel?? Det har jag - inte så lätt.

Har som hört om ett trevligt fika på lördag. Blir alltid lika glad över sådana iniativ. Bra jobbat E! Jag är även öppen för förslag om kvällsaktiviteter. Har som plats hemma hos mig i fall några känner sig manade att komma och hälsa på. Har även musik som det går att shake that boty till.

Utmaning idag att hitta en stjärnskruvmejsel som passar till skruvarna i bordet. Claes Olsson kanske har? Ett glas vin å lite Justin ....då går det nog bra att få i hop bordet.

NU - jobba tills klockan blir 17:00
SEN - Snabbis till Claes Olsson
SENARE - JAM med världens bästa JAM-tjej :)
IKVÄLL-skruva, skruva, skruva

Känns som att det kommer att bli tajt om tid.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Å! Äre jag du menar? ;) *rodnar*

2008-03-26 @ 23:19:27
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Klart det är du...

2008-04-02 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0