Shopping.....

Jaa som för kanske alla tjejer så är shopping en hobby för mig... ååå allra bäst är det när man shoppar "piffing" till hemmet :) Som jag berättade så har jag ju precis flyttat. Så i dag är det shoppingdag med inköp till nya lägenheten... jippie.... Efter jobbet bär det av till vårt shoppingmecka - BirstaCity och IKEA. Stort Tack till Invar Kamprad. Där ska det inhandlas grejer vill jag lova, pappsen följer med å han har kopplat släpvagnen efter bilen :) Kan ju behövas, min pappa känner mig....

Planen...
Nuu - jobba klart (och inredningssurfa lite)
Sen - shopping :)
Senare - piffa i ny lägan å skruva IKEA möbler
Ikväll - ligga å myyyysa i min säng å bara njuta 

Someone who care to join me??


Kommentarer
Postat av: Elaine

Jag vill joina dig :)

2008-03-19 @ 09:36:38
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0