Äntligen fredag.....

Som jag har längtat... det har varit en tuff vecka arbetsmässigt med övertid nästan varje kväll *puh*.... skulle som vilja gå hem lite tidigare idag men då blir saker liggandes tills på måndag å det tycker jag inte om....  meeen jag skulle verkligen behöva gå hem tidigare för allt är inte klart inför helgens bravader..... Hör ni hur jag förhandlar med mig själv.?.. hehe... tror nog att sidan som vill gå hem tidigare kommer att vinna idag.... hmmm... nää det ska jag inte ha dåligt samvete över......

NU - jobba på lite
SEN - fixa det sista hemma inför imorgon
SENARE - piffa lite
IKVÄLL - myyys på picknick filten med Miss V

Jomensåatt..... ser ut att bli en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej lilla vännen! tusen tack för en superduper trevli kväll med dig i fredags;=) nästa gång åker grillen fram hos dig;)) kram till dig!

2008-06-02 @ 19:54:04
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nästa gång tycker jag Ullis ska kliva upp på scen me mig! ;D hihihi.... Det vore väl nåt, sötnos?



KRAMIS

2008-06-02 @ 21:21:16
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Veronika... Tack själv gumman, blev ju en toppenkväll!!! Gott vare med dumle i flytande form ;)



Sophie.... Jo det vore ju nått det ;D Ullis på scen... hmmm... måste vänja mig vid tanken först... Känner man sig som värsta superstaren när man står där?? Då måste jag ju upp å dansa med dig, snygging ;D



KRAMAR OM

2008-06-03 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0