Det gör ont...

Jag är en tjej med mycket glädje inom mig... jag ser positivt på livet och tror att allt ordnar sig till det bästa... att det finns en mening med allt....en mening till varför saker och ting händer, men ibland är det svårt att se meningen i vissa saker...

Det gör ont... när sonen tittar på mig och säger "ikväll är sista kvällen, mamma" ... samtidigt som tårarna rinner ner för hans kinder...
Det gör ont... när dottern tittar på mig och säger "mamma, jag kommer att sakna dig den här veckan... hoppas det blir lördag fort igen"...

Vad är meningen med det?? Vad är det för lärdom jag ska ta av det?? Att det som inte dödar gör mig starkare....

NU - jobb
SEN - lunchpromenad
SENARE - dans *längtar*
IKVÄLL - umgås med världens bästa Mary

Har en favoritlåt just nu... I´m yours med Jason Mraz.... lyssna på texten... lovely :)

Kommentarer
Postat av: linda

Åhhh... jag får tårar i ögonen... Jaaa vet inte.. man vill ju vara med sina barn hela tiden, inte bara varannan vecka.. Jag förstår dig!

DU är iallfall världens bästa mamma och jag är övertygad att när barnen är med dig så gör du allt för dom, dom är lyckligt lottade som har just dig som mamma!! PUSS!!

2008-05-26 @ 13:04:29
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Linda... Tack!

2008-05-26 @ 15:24:07
Postat av: veronika

Åhh ja blir precis som Linda tårögd,o du kom ihåg att du är den bästa mamman för dina barn, men jag förstår att det känns ihjärtat. kraam till dig

2008-05-27 @ 13:11:34
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Veronika... tack vännen..

2008-05-27 @ 14:20:52
Postat av: Mia & Tilly

Stor kram från oss!! Förstår hur du känner vännen! Tårarna brännar på insidan mina ögonlock.

Kram!

2008-05-28 @ 03:51:41
Postat av: Ulrica

Mia... du är bäst :)

2008-05-28 @ 08:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0