Flashdance...

Det är mitt tema för fredagens discofest..... jooo jag tänkte som så att genom att jag tycker om att dansa så vad bättre än att klä sig som Jennifer Beals i Flashdance... kanske inget då :D .... hmmm.. ett problem bara... Hur får man till håret? Vill ju som gärna ha det där "fluffet"... Tror att Mary kan hjälpa mig där, hon är ju drottning av tupering, om man säger så :)


Rätt snygg tjej, eller hur??

NU- jobba, jobba, jobba
SEN - tvätta, städa... nödvändigt ont
IKVÄLL - promenad runt sjön

Kommentarer
Postat av: Nico

Barnen och jag önskar dig en trevlig kväll!

2008-05-16 @ 13:53:01
Postat av: Elaine

Elaine åsså! :D

2008-05-16 @ 15:28:06
URL: http://elainerodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0